Les entitats esportives hauran de sol·licitar l’ús de les instal·lacions de manera electrònica
La Fundació Esportiva Municipal ha posat en marxa una plataforma electrònica de gestió de sol·licituds d’usos d’instal·lacions esportives per a entitats subjectes a bonificació. El procediment de sol·licitud és semblant al què es tramitava en paper en les temporades anteriors, però ara el procés serà electrònic.
Estes són les principals claus del nou procés que has de conéixer com a entitat:
On?
Tant la sol·licitud com la documentació s’entregarà a través de la Plataforma de Gestió de Sol·licituds d’Instal·lació (PGSI).
Quan?
Les entitats que sol·liciten les instal·lacions esportives de forma regular per a la temporada esportiva 2017-18, hauran de tramitar la sol·licitud i entregar la documentació requerida entre el dia 1 de juny i el 30 de juny del 2017.
Com?
Les entitats hauran de registrar-se en l’aplicació per a generar les sol·licituds. La sol·licitud s’omplirà mitjançant un formulari i s’haurà d’adjuntar la documentació requerida en cada sol·licitud. Tota la documentació, a excepció de la sol·licitud, s’entregarà preferentment en format PDF.
Enllaç d’accés: http://www.fdmvalencia.es/la-fundacion/documentos-legales/solicitud-de-instalaciones/