Servici d’administració i planificació econòmica
L’esmentat servici disposa en l’actualitat de cinc persones que actuen com a cap del Servici, dos caps de Secció i dos oficialies administratives. Les seues funcions són les que en esta matèria fixen els Estatuts de la Fundació i que es desenvolupen i executen seguint les pautes marcades pels òrgans individuals i col•lectius que definixen els objectius per als quals es va crear la Fundació Esportiva.
Funcions del servici d’administració
- Gestionar els recursos que per distintes vies constituïxen els ingressos que es perceben.
- Dur a terme la comptabilitat pública, seguint les normes establides en laLlei d’Hisendes Locals i els seus corresponents reglaments, junt amb les bases d’aplicació que cada any s’aproven en el seu propi pressupost i que en tot allò que no incliguen, queden subjectes a les bases del pressupost de l’Ajuntament de València.
- El control diari de la tresoreria.
- La tramitació dels pagaments necessaris per al compliment dels nostres fins.
- Elaboració, execució i liquidació del pressupost.
- Relacions amb l’administració de l’Ajuntament.
- Obtenció de dades per a l’elaboració del pressupost.
- Estudis sobre l’eficàcia de la despesa.
- Elaboració de resultats parcials.
- Relacions econòmiques amb les entitats col•laboradores en els nostres fins.
- Qualsevol altra que li puguen encarregar els seus òrgans superiors.