Ocupació pública: dues places d’oficial administratiu. Presentació de documentació de la Fase de Concurs
El Tribunal qualificador de l’esmentat procés selectiu, d’acord amb el que es disposa en la norma específica segona de les bases de la convocatòria, ha acordat el següent:
- Els aspirants que han superat la fase selectiva d’oposició haurà d’aportar els documents acreditatius dels mèrits a qualificar pel tribunal qualificador. Aquesta documentació haurà d’anar acompanyada del model oficial de sol·licitud, degudament emplenat, el qual s’adjunta al present anunci.
- La sol·licitud i documentació de mèrits al·legats haurà de presentar-se en la forma prevista en la base 3a de la convocatòria del procés selectiu en el termini de 5 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació del present anunci en la web de la Fundació Esportiva Municipal de València (publicat el dia 21 de juny de 2021).
- Els mèrits es valoraran amb referència a la data del tancament del termini de presentació d’instàncies del procés selectiu, és a dir, a data 28 de març de 2019.
- El departament de personal del OAM-FDM València facilitarà directament a aquest tribunal, certificació acreditativa dels serveis prestats en l’FDM, (Apartat 1 de l’annex II de les bases de la convocatòria). El departament de personal, d’ofici, facilitarà una còpia d’aquesta certificació a l’interessat a l’adreça de correu electrònic que haja indicat en la seua sol·licitud de valoració de mèrits, perquè en prengueu coneixement i efectes oportuns.