El Maratón Valencia Trinidad Alfonso 2023 s’agermana amb els clubs esportius valencians d’elit
Els representants dels clubs esportius d’elit de la Comunitat Valenciana i de l’organització de la prova van mostrar un any més el seu suport a la Maratón València Trinidad Alfonso 2023
Com en anteriors edicions, els clubs esportius d’elit de la Comunitat Valenciana (Levante UD, València CF, Vila-real CF i Valencia Basket) van mostrar el seu suport i ànim a la Maratón Valencia Trinidad Alfonso 2023 amb un acte d’agermanament, celebrat en l’oficina ‘All in One’ de CaixaBank, patrocinador de la prova.
Els clubs van estar representats per Pablo Sánchez, president del Levante UD; Javier Solís, director corporatiu del Valencia CF; Marcos Senna, ambaixador del Vila-real CF; i Enric Carbonell, director general del Valencia Basket; mentre que per part de l’organització va assistir Vicent Sanz, vicepresident del SD Correcaminos, tot moderat per Olga García, directora territorial de CaixaBank en la Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia.
Els ponents van destacar la Maratón Valencia Trinidad Alfonso 2023 com la millor marató d’Espanya i una de les millors del món. En aquest sentit, Vicente Sanz va expressar el següent: “Enguany suposa una marca addicional, perquè som ja 33 000 inscrits i això és per a celebrar. La cita de 2023 serà de nou històrica, però la SD Correcaminos, l’Ajuntament, la Fundación Trinidad Alfonso, vivim cada edició com si fora la primera, amb la mateixa il·lusió, les mateixes ganes i per això crec que ens col·loquem entre les principals maratons del món, per això, per a nosaltres sempre és una alegria poder comptar amb el suport de tots aquests equips”.
Per part seua, Olga García va remarcar la vinculació de CaixaBank amb la Marató des de fa 12 anys a més de com a patrocinador de l’esdeveniment, amb el voluntariat, punts d’animació, la categoria de persones amb discapacitat o la participació del seu equip d’empleats #RunnersCaixaBank.
L’acte va finalitzar amb l’intercanvi de samarretes personalitzades amb el nom de la prova entre clubs, a més de rebre, cadascun, un dels peluixos solidaris edició especial de la Maratón Valencia que New Balance i la Casa Ronald McDonald han posat a la venda per a recaptar fons per a l’ONG.