Agenda esdeveniments

Simultànies amb Sabrina Vega – 550 Aniversari del naixement dels escacs moderns

16:30 -19:00 23 de febrer 2025

València commemora en al llarg d’enguany, el 550 aniversari de la creació dels escacs moderns, originat a la ciutat en 1475 amb l’obra “*Scachs d’amor”.

Com a part de les celebracions, l’actual campiona d’Espanya, Sabrina Vega, oferirà una exhibició de partides simultànies el pròxim 23 de febrer, a la Sala “València, Origen dels Escacs Moderns 1475”, situada en les instal·lacions del Complex Esportiu Cultural Petxina a partir de les 16:30h.

Esta activitat s’emmarca en un programa més ampli que busca ressaltar el paper de la dona en els escacs, incloent-hi conferències i tornejos femenins

Estes iniciatives formen part d’un conjunt de més de 20 activitats programades al llarg de l’any per a celebrar esta fita històrica, destacant la importància de València, ciutat en la qual naix els escacs moderns.

Sabrina Vega Gutiérrez és una Gran Mestra Femenina espanyola, 9 vegades campiona d’Espanya i subcampiona d’Europa en 2016.

Més informació de l'esdeveniment

 https://www.fecv.org/

Sala “València, Origen dels Escacs Moderns 1475”, situada en les instal·lacions del Complex Esportiu Cultural Petxina. Passeig de la Petxina, n. 42

diumenge 23 de febrer 2025
16:30 -19:00

0


Entidad organizadora
Federació d'Escacs Comunitat Valenciana i Fundación València Cuna
Categories de l'esdeveniment
Esdeveniments Altres esdeveniments Ajedrez