Notes de premsa

S’obri el termini per a sol·licitar autoritzacions demanials per a l’ús d’instal·lacions esportives municipals

 • , ,

Termini de presentació de sol·licituds: 1 mes, comptat a partir de l’endemà de la data de publicació de la convocatòria en el BOP (13 setembre de 2024). Des del 14 de setembre fins al 14 d’octubre de 2024 (tots dos inclusivament)

S’ha publicat en el BOP de hui, núm. 178, de data 13 de setembre de 2024 anunci de l’OAM Fundació Esportiva Municipal de València sobre l’aprovació de les bases i la convocatòria per a sol·licitar autoritzacions demanials per a l’ús d’instal·lacions esportives municipals i espais esportius annexos o complementaris adscrites a l’OAM FDM de València.

Esta publicació inicia el procés de presentació de sol·licituds, que serà d’1 mes, comptat a partir de l’endemà de la data de publicació de la convocatòria en el BOP (13 setembre de 2024).

La presentació de sol·licituds començarà el 14 de setembre i s’estendrà fins al 14 d’octubre de 2024, tots dos inclusivament.

Durant este període, les entitats interessades podran realitzar les seues sol·licituds a través del registre electrònic de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de València (https://sede.valencia.es), apartat ‘Tràmits’, ‘Matèries’, ‘Altres sol·licituds no catalogades’.

El contingut íntegre de les bases i els seus documents annexos està a disposició en el següent enllaç.

Dates clau

Documentació tècnica complementària de l’OAM FDM a tindre en compte per a l’elaboració i adaptació dels plans de la memòria descriptiva

En l’apartat 2.14 de les Bases s’establix que les entitats interessades hauran de presentar una memòria descriptiva tècnica que almenys haurà de contindre:

  1. PLA D’ÚS ESPORTIU. Arreplegarà la programació esportiva que es proposa desenrotllar en la *IIDD, amb una proposta de distribució dels espais esportius.
  2. PLA DE MANTENIMENT. Actuacions per a mantindre les instal·lacions esportives i l’equipament en perfecte estat de conservació. El programa abastarà com a mínim les descrites en el “Manual de Manteniment d’Instal·lacions Esportives”, que pot consultar-se des del següent enlace.
  3. PLA DE QUALITAT. Adaptat a la instal·lació i al de l’OAM FDM. La informació bàsica per a adaptar este pla està disponible en el següent document. Si es necessitara més informació, pot consultar-se el Plan Gestor de l’OAM FDM
  4. PLA DE MÀRQUETING. Adaptat al centre i al Pla de Comunicació de l’OAM FDM. La informació bàsica a tindre en compte està disponible en el següent document.