València ja compta amb un nou Telèfon d’Atenció al Corredor per a resoldre dubtes i consultes
El Telèfon d’Atenció al Corredor (96 394 02 00) atén des d’esta setmana qualsevol consulta relacionada amb el running i la ciutat de València. Este nou servici, impulsat per la Fundació Trinidad Alfonso amb la col·laboració de l’Ajuntament de València, estarà operatiu al matí i a la vesprada perquè els aficionats consulten des de l’horari d’una carrera fins als carrers que estaran afectades per la dita prova.
D’esta manera, el Telèfon d’Atenció al Corredor, que naix com una ferramenta pionera per als esportistes, també complix una funció de servici públic a l’atendre dubtes o queixes d’aquells veïns que, sense necessitat participar en una carrera, es poden veure afectats pel tall de carrers, ubicació de punts d’animació, avituallaments, etc.
L’horari provisional d’este nou servici, que després d’unes setmanes de prova ja es troba actiu, és de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores. S’emmarca en el projecte “València ciutat del running” que també compta amb un correu electrònic (info@valenciaciudaddelrunning.com) a través del qual també es poden realitzar consultes.
La previsió és que el gros d’estes consultes es referisca a les pròpies carreres de la ciutat, fires del corredor, informació general dels esdeveniments, entrenaments (plans específics de preparació d’alguna distància, grups, etc.), premsa i comunicació, patrocini, voluntariat, turisme, transport, promocions, classificacions i resultats, entre altres.